Sümela’nın güvenliği için dağcılar gece gündüz çalıştı

Kültür ve Turizm Bakanlığınca, Sümela Manastırı’nda ziyaretçilerin güvenliğini artırmak ve kültürel mirasın korunmasını güçlendirmek amacıyla yürütülen bakım, onarım ve güvenlik çalışmalarının ilk etabı tamamlandı. Bilimsel veriler, uzman görüşleri ve ilgili koruma kurullarının kararları doğrultusunda gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında kaya yüzey temizliği, koruyucu uygulamalar ve çevre düzenlemeleri hayata geçirilirken, manastır yeniden ziyaretçilerin hizmetine açıldı. Sümela Manastırı’nda kapsamlı restorasyon çalışmaları ise planlanan program doğrultusunda devam edecek. Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda çalışmalara ilişkin şu değerlendirmelerde bulundu: Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da…

İçişleri Bakanı Çiftçi Nevşehir’de! ‘Kendimi bu şehre borçlu hissediyorum’

Çeşitli programlara katılmak üzere kente gelen İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, ilk olarak Valiliği ziyaret etti. Çiftçi’yi ziyarette, Vali Hüseyin Kök, MHP Grup Başkanvekili Filiz Kılıç, AK Parti Nevşehir Milletvekili Süleyman Özgün, AK Parti İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün, MHP İl Başkanı Adnan Doğu ve il protokolü karşıladı. Valilik Şeref Defteri’ni imzalayan Çiftçi, kentte yürütülen çalışmalar hakkında Vali Kök’ten brifing aldı. Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyin Daha sonra AK Parti İl Başkanlığında partililerle bir araya gelen Çiftçi, burada yaptığı konuşmada, Nevşehir’i ziyaret…